Per donar un gos en adopció és requisit que estigui vacunat, identificat amb xip i esterilitzat.

El nostre centre es regeix per la llei de protecció d'animals de la Generalitat de Catalunya.Per complir aquestes normatives necessitem donacions constants.El vostre ajut és sempre molt ben rebut.Ajudant-nos esteu ajudant alhora els nostres peludets! Per fer-nos una donació, tens 3 opcions:

Donacions mitjançant Teaming

Col·labora amb el Teaming de la Fundació, és molt fàcil. Entra a Teaming i ajuda'ns amb un Euro al mes, la teva col·laboració serà per fer vacunacions i esterilitzacions als gossos del nostre centre de recuperació i adopció d'animals de companyia. Abans, però, t'hauràs de registrar com a usuari Teamer.

vull donar 1€ mensual mitjançant TEAMING

Donacions mitjançant PAYPAL

Col·labora i ajuda'ns fent una donació lliure des de PayPal. La teva col·laboració serà per fer vacunacions i esterilitzacions als gossos del nostre centre de recuperació i adopció d'animals de companyia.

vull fer una donació lliure mitjançant paypal

Donacions mitjançant compte bancari

Col·labora i ajuda'ns fent una transferència al nostre número de compte bancari. La teva col·laboració serà per vacunar i fer esterilitzacions als gossos del nostre centre de recuperació i adopció d'animals de companyia.

ES30 2085 9508 2303 3026 8929