Vine a conèixer-nos

Els patrons i fundadors de la Fundació vam veure la necessitat de l'existència d'una entitat d'aquestes característiques a les nostres contrades que pogués donar eines a la societat davant el creixent problema de l'abandonament d'animals domèstics i la saturació que aquest fet provocava als centres d'acollida.

Per aquest motiu vam crear la Fundació d'Animals de Companyia l'any 2006, inscrita al Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya, amb el número 02309 i el Registre Municipal d'Entitats de Reus, amb el número 478.

L'objectiu principal de la Fundació d'Animals és millorar la qualitat de vida dels animals no humans residents al Centre d'Acollida de la Fundació, conegut anteriorment com a Última Llar. Ho tirem endavant mitjançant la campanya d'esterilització, la campanya d'apadrinament i el voluntariat, entre d'altres metodologies.

També fem difusió sobre la tinença responsable mitjançant canals com les xarxes socials, la participació en fires o esdeveniments del sector, fent tallers en centres educatius, etc. Tot plegat amb la finalitat de millorar el respecte vers els animals de companyia i la seva qualitat de vida.

CONTACTA'NS